De ce SEO este o investitie grozava nu doar un cost 2
De ce SEO este o investitie grozava nu doar un cost 2

De ce SEO este o investiție grozavă, nu doar un cost

SEO, spre deosebire de SEM, nu este un canal de creștere imediată. Dar cu investiția potrivită, se vor produce rezultate mari în timp.

Companiile fac investiții tot timpul. Intenția oricărei investiții este de a finanța ceva acum care va aduce un profit mai târziu. Deci, de ce nu este investiția pentru un canal de achiziție precum SEO?

Conform expertilor de la SEO Marketing Solutions: Investițiile în SEO sunt de natură complexă. Poate fi dificil să „vedeți” rezultatele creșterilor de trafic și venituri, deoarece creșterea este mult mai vizibilă atunci când este măsurată în timp, adesea până la un an mai târziu. Dar cine vrea să revină la conducere 12 luni mai târziu spunând: „Hei, uite, am reușit!”

Din păcate, aceasta este natura rezultatelor organice. Au nevoie de ceva timp pentru a produce. Acest articol va discuta unele dintre principalele inputuri care stimulează creșterea organică, precum și tipurile de rezultate la care se așteaptă. Mai exact, modul în care SEO are nevoie de investiții în:

  • Oameni: construiți echipe pentru a dezvolta și a supraveghea strategia SEO care conduce la rezultatele afacerii.
  • Conținut: crearea și optimizarea conținutului care este susținut de o bază tehnică puternică, care conduce călătoria consumatorului și decizia de a avea încredere și de a tranzacționa cu afacerea dvs. în detrimentul altora.
  • Instrumente: atât pentru practicieni SEO, cât și pentru specialiști în conținut. În același mod, o echipă sportivă are nevoie de o minge și de echipament pentru a juca, sunt necesare instrumente pentru a găsi numeroasele micro-optimizări care conduc la macro-impactul.

O mare concepție greșită: SEO este „gratuit”

Nu există „trafic gratuit”.

Câștigul de trafic web consistent și de calitate nu este gratuit. Nu a fost niciodată. Nu contează dacă sunteți un startup, un brand de întreprindere sau o companie de alt tip sau dimensiune. Ceea ce contează este obținerea celui mai bun ROI posibil. Acest lucru necesită investiții în componentele care contribuie la creșterea traficului.

O altă concepție greșită uriașă: SEO „seo e întâmplător”

În esență, SEO este o strategie pe termen lung. SEO necesită o investiție continuă. Rezultatele sunt realizate de-a lungul timpului ca cantitatea de îmbunătățiri compuse. Doar a avea un site plin de conținut sau produse de vândut nu va face ca traficul organic să se materializeze în mod magic.

Realitatea: orice strategie de achiziție de trafic, în special una care implică creșterea traficului organic, necesită finanțare.

  • Este nevoie de oameni pentru a gestiona strategia și operațiunile zilnice.
  • Scriitorii sunt necesari pentru a crea și optimiza conținutul.
  • Sunt necesari ingineri pentru a codifica și a lansa îmbunătățiri ale arhitecturii tehnice a unui site web.

Practic, fiecare echipă dintr-o organizație de întreprindere atinge site-ul web sau aplicația, ceea ce înseamnă că trebuie să fie conștienți de cum să contribuie la eforturile SEO (și să nu le rănească fără să știe).

SEO implică mai multe echipe și funcționează cel mai bine cu îmbunătățiri continue. SEO care oferă valoare reală pentru afaceri necesită o investiție continuă și intenționată în oameni, conținut și instrumente. Traficul organic este o sursă durabilă de achiziție de clienți. SEO devine avantajul tău inechitabil și competitiv odată ce site-ul tău își depășește concurenții.

Ce este o investiție SEO?

Cel puțin, resursele pentru echipele SEO arată astfel: oameni, conținut și instrumente.

Companiile pot alege să facă „all in”, investind în construirea echipei pe plan intern sau extern folosind agenții și consultanți sau să finanțeze o combinație a ambelor. Singurul răspuns „corect” aici este ceea ce funcționează pentru afacere. Să ne uităm la fiecare.

Oameni

În multe privințe, cel mai mare atu pe care îl are o afacere sunt oamenii săi. În SEO, asta înseamnă atragerea de profesioniști cunoscători ai motoarelor de căutare pentru a gestiona dezavantajele întreținerii unui site web (sau a unui grup de site-uri).

Acest lucru poate varia de la un expert în subiect la, în mod ideal, o echipă de SEO, fiecare cu un set de abilități specializate sau experiențe unice pe care le aduc la masă (gândiți-vă la orice film cu supereroi în care își combină puterile).

Întrucât succesul SEO se bazează pe rezultatele coordonate ale mai multor echipe, investiția poate include și angajarea de personal în echipe complementare care sunt copywriteri, resurse de inginerie, strategi, analiști web, oameni de știință de date, manageri de produs și profesioniști UX.

Alternativ, în cazul în care echipa nu este internă, costurile de investiție pot merge către externalizarea lucrărilor către o agenție sau către consultanți specializați. Cheia aici este că există o echipă de experți în domeniu care creează strategia SEO potrivită pentru afacere pe baza resurselor sale. Ei prioritizează munca și colaborează cu diferite echipe pentru a face lansări periodice ale îmbunătățirilor SEO.

Am fi neglijenți dacă nu am menționa dobândirea cunoștințelor. Într-un domeniu dinamic, cum ar fi SEO și marketingul digital, este important ca o afacere să își aloce și un buget pentru învățare și dezvoltare continuă (L&D) pentru echipa ta SEO.

Asta poate însemna orice, de la susținerea dezvoltării liderului lor (de exemplu, cursuri online, întâlniri regionale SEO și conferințe din industrie care oferă oportunități de învățare și creare de rețele).

Conţinut

Investiția în conținut poate lua câteva forme – de la angajarea unui strateg de conținut SEO intern pentru a supraveghea o echipă de scriitori până la externalizarea muncii către o agenție sau un consultant.

Concluzie: indiferent de modul în care sunt structurate echipele de conținut SEO, cheia succesului este capacitatea de a încărca și publica conținut optimizat pe site.

Este neobișnuit ca un singur SEO, care este dedicat rulării operațiunilor de zi cu zi SEO, să poată, de asemenea, să scrie și să publice în mod constant conținut (aceia se numesc unicorni).

De asemenea, este nerealist să ne așteptăm ca o singură persoană să producă conținut la scară pentru o afacere de orice dimensiune. Acest tip de rezultate necesită o echipă dedicată de scriitori specializați care lucrează dintr-un calendar editorial.

Site-urile web nu se pot clasa fără un conținut excelent și relevant. Acesta este motivul pentru care acest tip de investiție este esențial pentru afacerile care operează online.

Instrumente

Scriitorii fizici și SEO au nevoie de instrumente pentru crearea de conținut, optimizare și urmărire a performanței.

Costurile implicate aici? Depinde în mare măsură de ce are nevoie afacerea și de unde sunt decalajele.

Ar putea fi volum: câte pagini vor fi publicate și cu ce ritm? Cât de mare este echipa care are nevoie de acces la instrument (unii taxează după numărul de „locuri”). Există, de asemenea, niveluri diferite de cost cu instrumentele software în sine, de la urmărirea de bază a cuvintelor cheie și a clasării adreselor URL la nivel de întreprindere, cu date mai solide pentru site-urile web mari care au nevoie de capabilități de crawling și analiză la scară.

Există atât de multe opțiuni pentru echipe de toate dimensiunile și bugetele diferite. Dacă ești un specialist în marketing, care ia decizia cu privire la instrumentele pentru echipele și resursele tale, cel mai bine este să te autoeduca și să autoevaluezi cea mai bună abordare pentru afacere.

Media plătită vs. media câștigată (sau: investiția acum vs. mai târziu)

Căutarea plătită și SEO (earned media) sunt printre cele mai mari două investiții în achiziționarea de trafic, care ambele necesită, practic, finanțare pentru oameni, conținut și instrumente.

Mulți consideră că investiția în ambele canale ar trebui să fie distribuită mai egal. Cu toate acestea, realitatea este că rezultatele sunt produse în intervale de timp diferite.

  • Banii care se îndreaptă către o campanie de căutare plătită generează un rezultat mai imediat, deoarece campaniile pot fi gestionate zilnic – chiar și pe oră – motiv pentru care SEM primește adesea o parte mai mare din buget.
  • Rentabilitatea investiției pentru o investiție SEO este realizată pe o cronologie mai lungă; pot trece luni sau ani înainte ca o pagină (sau pagini) de conținut optimizat să fie indexate de motoarele de căutare și să înceapă să se claseze suficient de bine pentru a atrage vizitatori măsurabili către un site web.

Gândiți-vă la cronologia investițiilor în acest fel; ai o grădină și vrei să crești plante de roșii. Pentru a face grădina să producă acea legumă, trebuie să faceți toate lucrurile implicate în cultivarea acelui tip de plantă, care inevitabil va dura o anumită perioadă de timp.

Dar dacă ai nevoie de roșii mâine , ar trebui să cumperi o plantă de roșii complet dezvoltată și să o plantezi în grădina ta. Aceasta este căutare plătită.

Deci, dacă vrei roșii mâine și dacă nu ai îngrijit în mod corespunzător grădina ta, acestea nu vor fi acolo, deoarece grădinile nu produc rezultate imediate. Asta e SEO.

Folosind acest exemplu, se poate vedea că nu este sustenabil ca o companie să se bazeze prea mult pe un canal, cum ar fi căutarea plătită, pentru a atrage clienții către site-ul său web. Bugetul se va epuiza în cele din urmă sau vei fi scos de pe piață într-un război de licitații.

SEO nu poate oferi rezultate imediate, cum ar fi căutarea plătită, deoarece nu funcționează în acest fel. Dar SEO este ca o grădină care va aduce o abundență de fructe an de an, atâta timp cât este îngrijită corespunzător sezon după sezon.

Investiți într-o echipă SEO

Google a făcut peste 5.000 de modificări în căutare doar în 2021. Doar acesta este un motiv suficient pentru a avea o echipă experimentată care să supravegheze fiecare aspect al SEO.

Să presupunem că sunteți director sau manager și aveți sarcina de a vă dezvolta echipa SEO. Trebuie să te uiți la resursele tale interne și la ce fel de expertiză are nevoie afacerea.

Poate că este un site de comerț electronic în care un SEO tehnic cu experiență în comerțul electronic ar aduce beneficii afacerii. Poate că afacerea dvs. trebuie să se dubleze și să își actualizeze conținutul. Găsiți orice tip de abilități și experiență SEO este nevoie pentru afacere. Ideea este că fiecare companie va avea nevoie de un amestec diferit de abilități SEO.

O echipă internă de SEO la nivel de întreprindere și o gamă de salarii estimate (EUR) arată cam așa:

  • Director SEO: peste 150.000 euro/anual
  • Manager senior SEO: 120.000 euro/anual
  • Manager de produs SEO: peste 120.000 euro/anual
  • Ofertă tehnică SEO: 120.000 euro/anual
  • Conținut SEO Lead: 110.000 euro/anual
  • Analist SEO : (specializat în știința datelor și extragerea datelor companiei pentru informații) 150.000 euro/anual
  • Specialist platformă: (site-urile de întreprindere sunt construite pe soluții la scară precum Salesforce sau sunt bootstrap împreună; ceea ce contează este că aveți un IMM care poate face modificări tehnice site-ului în funcție de platforma pe care se află) 150.000 euro/anual

Amintiți-vă, nu puteți doar să construiți echipa și să nu le echipați cu instrumentele potrivite. O echipă grozavă de fotbal nu este formată doar din jucători – ai nevoie și de diferite tipuri de antrenori, echipament și echipament, facilități de antrenament și multe altele.

Acesta este motivul pentru care SEO este considerată o investiție pe termen lung. Angajarea unor persoane talentate și cu experiență pentru a supraveghea și a îmbunătăți conținutul și arhitectura tehnică a unui site web este o investiție care necesită finanțare inițială și plătește dividende mai târziu.

Este similar cu investiția pe care o presupune deținerea unei locuințe. Un proprietar de case trebuie să aloce în mod proactiv un buget pentru proiectele de îmbunătățire a locuinței și întreținerea generală a proprietății sale. Efectuarea reparațiilor corespunzătoare în timp înseamnă că, atunci când casa este pe piață, este atractivă pentru un cumpărător și se va vinde la un dolar superior, asigurând astfel un profit pentru proprietar.

În același mod în care este mai prudent din punct de vedere financiar să întreținem o proprietate în timp decât să faci o reabilitare completă, o afacere are nevoie de profesioniști SEO pentru a avea grijă și a îmbunătăți site-ul în ansamblu.

SEO este profitabil: rentabilitatea investiției SEO

Principalii factori SEO sunt traficul și veniturile.

Cât de mult poate SEO crește traficul? Acest lucru poate fi dificil de stabilit, deoarece depinde de o serie de factori legați de rezultat, cum ar fi:

  • Cât de des publicați îmbunătățiri site-ului dvs.?
  • Ce fel de îmbunătățiri sunt acestea?
  • Sunt acelea care vor muta acul?

Ca punct de plecare, o modalitate de a aborda acest calcul este să-l încadrați astfel: luați linia de bază a nivelului dvs. existent de trafic organic anual (din sursa dvs. de trafic, cum ar fi Adobe sau Google Analytics). De acolo, întrebați „cum arată o îmbunătățire de 1%?” Și, ulterior, „dacă nu facem nimic, cum ar arăta o ipotetică scădere de 1% a traficului?”

Acesta este valoarea de bază +/- unde puteți extrapola apoi până la 5% în orice direcție, ca o estimare a îmbunătățirii sau scăderii vizitelor pe site.

Pentru context: „a nu face nimic” înseamnă a nu elibera îmbunătățiri tehnice sau actualizări ale conținutului existent sau a nu publica conținut nou.

Important: a nu face nimic poate costa uneori mai mult decât o investiție marginală în SEO.

Măsurarea rentabilității investiției unei investiții SEO

SEO ar trebui să fie privit mai larg ca o investiție, deoarece nu dă rezultate directe pentru dolarii cheltuiți din prima zi.

Gândiți-vă la motivul pentru care este considerat solid din punct de vedere financiar să investiți bani într-un cont 401K, este că așteptarea este ca fondurile să crească în timp și să fie mai mari atunci când aveți nevoie de ele în viitor. Acest lucru se întâmplă din cauza investițiilor continue în fond și a creșterii compuse. Același lucru este valabil și pentru SEO.

Specialiștii în marketing știu că Căutarea este un canal de atribuire care crește de-a lungul timpului pe măsură ce se fac îmbunătățiri site-ului.

„Căutarea este o parte esențială a traficului site-ului web, așa cum se poate vedea clar din aproape orice cont Google Analytics pe care l-ați putea privi”, spune Krista Seiden, fondator și consultant principal, KS Digital. „Fie că este vorba de atribuirea ultimului clic sau de o cale multi-touch către conversie, căutarea organică este un factor cheie pentru majoritatea companiilor de acolo și, prin urmare, un motiv important pentru a investi în canalul în sine.”

Optimizările de conținut sunt o altă investiție SEO măsurabilă care necesită finanțare în avans și plătește dividende pe parcurs. Lasă-mă să explic.

Majoritatea agenților de marketing ar trebui să fie familiarizați cu etapele călătoriei cumpărătorului:

  • Conștientizarea
  • Considerare
  • Decizie

Se pare că clienții caută diferite tipuri de conținut în funcție de locul în care se află în procesul de evaluare. Cheia este să îndepliniți intenția de căutare a clientului cu conținutul dvs.

Această ilustrație fantastică de la Andy Crestodina de la Orbit Media evidențiază ce tipuri de conținut ar trebui să aibă o companie pentru a atrage, informa și convinge pe cineva să-și cumpere produsul:

Acum, gândiți-vă la câte tipuri de conținut are sau nu are afacerea dvs. din fiecare secțiune din acea listă. Când a fost ultima dată când acel conținut a fost actualizat? Ce conținut lipsește pe care ar trebui să-l creezi, care să-ți facă oferta mai competitivă?

Să presupunem că faceți un audit de conținut pe site-ul dvs. și determinați că nu aveți niciun conținut instructor. Ipotetic, ar putea costa între 500 și 1.000 USD pentru a obține un articol de 1.500 de cuvinte scris și publicat pe site-ul dvs., astfel încât atunci când oamenii caută ceva de genul „cum să înlocuiți un filtru de apă LG” să aveți un articol care poate apărea în partea de sus a SERP-uri.

Dacă este făcut bine, articolul este cuprinzător despre subiect, relevant pentru o serie de termeni pe care oamenii îi caută și își menține clasamentul pe prima pagină a Google luni, dacă nu ani. Rezultatul este că costul inițial, unic pentru crearea articolului, contribuie la vânzări multiple ulterior.

Acesta este, pe scurt, modul în care investiția în optimizarea conținutului oferă valoare an de an.

Investiții SEO bazate pe dimensiunea afacerii

Acum să vedem cum poate fi profitabil la diferite niveluri. Luați asta cu un grăunte de sare; acestea sunt estimări generale de dragul de a evalua cum ar putea arăta o defalcare a investiției SEO pe baza veniturilor anuale și a dimensiunii companiei .

Startup, IMM-uri

  • Număr de angajați: 5-50 de angajați cu normă întreagă
  • Venituri anuale: <50 milioane euro
  • Investiție brută SEO: 1-5.000 euro/lună, 60.000 euro/an.
  • Venituri din canalul SEO: între 2-5%

La nivel de startup și de afaceri mici, o investiție în SEO este cea mai bună odată ce s-a determinat o potrivire pe piața produsului. Majoritatea startup-urilor au nevoie de a dobândi rapid clienți plătitori. Odată ce există stabilitate din partea clienților și venituri recurente, SEO poate intra și îmbunătăți conținutul și performanța site-ului existent pentru a ajuta la lansarea unei rețele mai largi, amplificând astfel produsul și atrăgând mai multe perspective.

Majoritatea întreprinderilor mici ar trebui să investească în SEO, dar de multe ori nu, deoarece este scump și de multe ori nu există nimeni în afară de proprietarul afacerii care să actualizeze site-ul. Investiția unei sume mici în servicii SEO va ajuta la creșterea traficului pietonal către locațiile de vânzare cu amănuntul.

Agențiile și/sau consultanții specializați din spațiul local SEO sunt resurse excelente, deoarece adesea pot suporta încărcătura de resurse pentru a face site-ul prietenos pentru dispozitive mobile și pentru a optimiza conținutul pentru lucruri precum Google Maps și o listă de profil de afaceri Google.

Pentru IMM-uri, angajarea unui SEO ar trebui să fie ca și cum ați angaja un profesionist de încredere, licențiat, care să vă facă impozitele. Nu este ceva ce orice proprietar de afaceri poate sau trebuie să facă singur. Angajați un expert care va avea grijă de nevoile dvs. SEO în legătură cu afacerea dvs.

Recomandarea mea pentru IMM-uri ar fi să înceapă să aloce cel puțin 1.000 USD/lună pentru serviciile SEO. Scoateți-l din bugetul de publicitate sau de marketing timp de 3 luni și vedeți ce puteți face.

De mărime medie

  • Număr de angajați: 50-250 de angajați cu normă întreagă
  • Venituri anuale: 50 milioane euro – 1 miliard euro
  • Investiție brută SEO: 10-20.000 euro/lună, 240.000 euro/an
  • Venituri din canalul SEO: între 5-10%

Întreprinderile mijlocii ar trebui să investească în SEO, deoarece este o modalitate mai eficientă din punct de vedere al costurilor de a dobândi clienți pe termen lung și pentru a beneficia cel mai mult de investițiile în SEO, deoarece de obicei au unele resurse pentru a-și permite să-și susțină liderul SEO intern cu servicii de agenție externe și/ sau consultanți. La acest nivel, o investiție în SEO poate însemna diferența între a putea crește eficiența la scară și a putea avansa în fața concurenților sau a fi lăsat în urmă.

La companiile și agențiile mijlocii, este de obicei responsabilitatea echipei de marketing să supravegheze site-ul. Un specialist SEO poate face parte din acea echipă, dar, totuși, atât resursele tehnice, cât și de conținut pot fi limitate.

Nivelul mediu este locul în care SEO poate dezvolta cu adevărat o afacere. Dar fără un expert cu cunoștințe care să supravegheze aspectele tehnice ale site-ului dvs. și să vă optimizeze conținutul pentru ceea ce caută oamenii adevărați care se referă la afacerea dvs., pierdeți.

Organizații de întreprindere

  • Număr de angajați: peste 1.000
  • Venituri anuale: 1 milion+
  • Investiție SEO brută: cel puțin 1 milion euro/an
  • Venituri din canalul SEO: între 5-20%

La nivel de întreprindere, rezultatele SEO se bazează pe investiții, pe lângă rezultatele consecvente ale mai multor echipe. Enterprise SEO se referă mai mult la stabilirea proceselor, astfel încât diferite echipe interfuncționale să poată îmbunătăți fiecare aspecte tehnice, cum ar fi arhitectura, legăturile interne și eficiența accesării cu crawlere și indexare.

În ceea ce privește conținutul, este vorba despre parteneriatul cu echipele interne de brand și conținut pentru a scrie și a publica optimizări de conținut la scară care oferă o experiență mai bună pentru utilizatori decât site-urile concurente.

Site-urile mari necesită adesea mai mult decât rezolvarea problemelor semnalate într-un audit SEO. Deoarece SEO este în mod inerent o disciplină interfuncțională, dacă o afacere dorește să poată prospera din traficul său organic, are nevoie de supraveghere strategică pentru a stabili prioritățile și a colabora în interiorul mai multor echipe diferite care prestează munca SEO; produse, inginerie, QA, manageri de livrare, conținut, UX și echipe de proiectare doar pentru a numi câteva.

„[Pentru] a vedea rezultatele SEO aveți nevoie de mai mult decât investiții SEO – SEO se bazează pe produs, tehnologie și conținut. Este un domeniu hibrid, complex, care este interdependent de alte resurse, echipe și rezultate.”

– Tom Critchlow în buletinul său informativ de e-mail SEO MBA

Succesul SEO depinde de echipele interfuncționale, în special de rezultatele de inginerie și conținut. Dacă nu puteți publica cod sau conținut, nu vă așteptați să vă îmbunătățiți traficul SEO.

Beneficiile SEO

Chiar și o mică investiție în menținerea performanței, conținutului și experienței utilizatorului unui site web se poate acumula în timp pentru a oferi afacerii un profit, an de an.

SEO este întotdeauna o investiție grozavă, deoarece oamenii sunt curioși în mod natural; căutăm mereu modalități de a ne rezolva problemele, noi locuri unde să mâncăm, direcții către unde mergem – suntem proiectați să punem întrebări și acel dispozitiv mobil la îndemână din buzunar care este conectat la internet 24/7 este gata pentru a răspunde la orice întrebare.

Iată câteva statistici cheie SEO :

  • 93% din timp, o sesiune online începe prin căutarea cuvintelor cheie pe un motor de căutare.
  • Începând cu 2021, 53% din tot traficul site-ului web (la nivel mondial) face clic pe rezultate organice.
  • Numai Google procesează peste 40.000 de căutări de cuvinte cheie în fiecare secundă. Adică peste 3,5 miliarde de căutări într-o singură zi și 1,2 trilioane pe an!
  • 16-20% dintre cuvintele cheie căutate pe Google într-o zi dată nu au fost niciodată căutate înainte.

Aceste statistici convingătoare indică faptul că căutarea nu va merge nicăieri în curând.

Pe lângă oamenii curioși, un alt beneficiu al investiției în SEO este că abordează multe dintre aceleași provocări asociate cu nevoia de a face site-urile web mai ușor de navigat pentru procentul din populație care are un handicap. Această practică este cunoscută sub numele de accesibilitate.

Nu este o potrivire 1:1, dar există multe principii de SEO tehnic care se traduc și prin a permite celor care trebuie să navigheze pe site-uri web cu un cititor de ecran (datele arată că 8,1 milioane de americani au o deficiență de vedere) să aibă o experiență de utilizator mai bună.

În plus, SEO cu etichete de accesibilitate utilizate în procesul de automatizare QA face lucrurile și mai eficiente, deoarece acele etichete facilitează automatizarea testării. Acesta este un câștig frumos pentru mai multe echipe interne care contribuie la SEO și generează valoarea afacerii.

Tactici SEO în care să investești

Viteza paginii

În 2022, Steaua de Nord a investițiilor îmbunătățește viteza și performanța site-ului web, conform măsurătorilor Google cunoscute sub numele de Core Web Vitals (CWV). Acestea sunt aspecte care ajută un site să se încarce rapid atât pentru motoarele de căutare, cât și pentru utilizatori.

Multe echipe se organizează în jurul:

  • LCP (cea mai mare vopsea de conținut): încărcați mai întâi cele mai grele active, astfel încât restul să pară perfect.
  • CLS (schimbare cumulativă a aspectului): minimizarea elementelor care „sar” sau se mișcă în jurul ecranului în timp ce acesta se încarcă.
  • FID (întârziere pentru prima intrare): timpul în care utilizatorii interacționează pentru prima dată cu pagina și pot realiza ceea ce au ajuns să facă.

În principiu, paginile site-ului dvs. ar trebui să se încarce rapid. Viteza a devenit un factor de clasare în iulie 2018 și este ceea ce se așteaptă utilizatorii. Dar viteza singură nu va duce la creșterea traficului.

Conținut relevant și autorizat

Îmbunătățirea conținutului (fie actualizarea conținutului existent, fie tăierea paginilor cu performanțe slabe) este una dintre cele mai bune investiții pentru dolari SEO.

De ce?

Google devine din ce în ce mai bun în a determina intenția utilizatorului. Ceea ce înseamnă că mizele de masă sunt să rămâi la curent cu conținutul tău, asigurându-te că este util, precis și relevant.

Merită să investiți în revizuirea conținutului dvs. pentru a vă îmbunătăți semnalele EAT :

  • Expertiză
  • Autoritate
  • De incredere

Căutările generice care apar în partea de sus a pâlniei (TOFU) sunt în mare parte locul în care SEO este cel mai eficient pentru întreprinderile. Mărcile mari își permit, de obicei, un buget mai mare pentru căutarea plătită, dar de-a lungul timpului beneficiază foarte mult afacerea dacă numărul de noi vizitatori sosesc pe site datorită eforturilor unei investiții strategice, continue în conținut bine scris și relevant.

Ieșiri tehnice SEO

Aceasta se referă la viteza, sau viteza, la care echipele de inginerie și de produs pot colabora cu echipele SEO pentru a remedia aspectele tehnice ale site-ului. Un nivel consistent de producție va contribui la o bază tehnică sănătoasă și puternică.

În general, dacă un site trece 6 luni sau mai mult fără să lanseze îmbunătățiri tehnice, riscă să piardă clasamente semnificative și, prin urmare, trafic, deoarece nu poate fi la fel de competitiv online față de alte echipe care se concentrează pe testarea și învățarea să îmbunătățească SEO.

Câteva motive pentru a nu investi în SEO

Să presupunem că ești:

  • Startup care nu a găsit un produs potrivit pentru piața.
  • Sunteți un site afiliat și încercați doar să generați venituri. Continuați să contactați influenceri.
  • Sunteți sub iluzie, construirea de legături este singura cale de a merge. Distreaza-te cu asta.
  • Aveți un număr țintă de utilizatori de atins pentru investitori, ceea ce înseamnă că ar trebui să căutați căutarea plătită pentru a obține rapid clienți, apoi să utilizați SEO pentru a-i păstra.
  • Dacă afacerea dvs. are resurse de inginerie limitate sau deloc. SEO se bazează pe parteneriate cu echipe de inginerie și conținut și pe rezultatele frecvente ale acestora.
  • Când nu vă puteți permite să plătiți un consultant sau o agenție cu cunoștințe pentru serviciile lor. La nivel mondial, furnizorii de SEO percep în medie 112,22 USD pe oră, iar 50% dintre furnizorii de SEO din întreaga lume au un minim lunar de menținere sub 3.000 USD pe lună.

Pentru ca SEO să se livreze, este nevoie de investiții și colaborare

Nu vă înșelați: SEO este două lucruri. Este de lucru și merită!

Ați auzit vreodată zicala „Orice merită avut este greu sau necesită muncă?” Același lucru este valabil și pentru SEO.

Un site care se încarcă rapid, este sigur pentru procesarea tranzacțiilor și are conținut relevant și util – acestea sunt mizele de care trebuie să aveți grijă pentru a fi competitiv online.

Eșecul potrivit căruia traficul organic „se întâmplă pur și simplu” și nu costă nimic este complet greșit. Este nevoie de un nivel de investiții pentru a dezvolta traficul organic într-un canal de marketing semnificativ, care să conducă, în plus, la o rentabilitate durabilă.

Un flux constant de trafic organic este una dintre cele mai solide baze pe care le poate avea o afacere.

Investițiile SEO merită, deoarece fiecare om de pe planetă caută produse, servicii și informații pentru a-și ușura viața. Afacerea dvs. trebuie să fie soluția în fruntea listei de atenție a clienților.

Este esențial pentru companii să investească în SEO, deoarece este o disciplină concepută în mod unic pentru a optimiza aspectele tehnice ale unui site web pentru motoarele de căutare, astfel încât oamenii reali care caută online să-l poată găsi atunci când caută produse și soluții grozave.

Amintiți-vă, rentabilitatea investiției SEO nu este imediată; se compune în timp. În timp ce căutarea plătită este fie activată, fie dezactivată. Când se epuizează bugetul pentru anunțurile PPC, atunci ce mai faceti ?

SEO este un canal care va livra mereu. Trebuie doar să investiți în continuare.

Cât de utilă a fost această pagină ?

Faceți clic pe stele pentru evaluare!

Rata medie / 5. Voturi:

Niciun vot până acum, evaluează pagina !