Cel mai mare retailer electronic eMAG din Romania incheie exercitiul financiar 2022 cu pierderi
Cel mai mare retailer electronic eMAG din Romania incheie exercitiul financiar 2022 cu pierderi

eMAG, cel mai mare retailer electronic din România, încheie exercițiul financiar 2022 cu pierderi

Grupul eMAG, unul dintre principalii jucători de pe piața de retail online din regiune, a încheiat pe 31 martie, exercițiul financiar 2022, cu o pierdere din operațiuni de 34 de milioane USD față de un profit de 80 milioane USD în anul precedent, potrivit la raportul anual al grupului Prosus, acționarul majoritar al retailerului.

Retailerul este activ în principal în România, dar și în Ungaria și Bulgaria.

Veniturile grupului au crescut cu 3%, până la 2,3 miliarde USD.

„În fața unei redresări puternice a magazinelor offline și a problemelor din lanțurile globale de distribuție, atât valoarea brută a mărfurilor, cât și veniturile eMAG, platforma noastră lider de comerț electronic din Europa Centrală și de Est, au crescut cu 3%”, potrivit documentul, citat de Ziarul Financiar .

Activitatea de bază a grupului eMAG a oferit un profit din operațiuni de 17 milioane USD, dar din cauza investițiilor, rezultatul final a fost negativ: minus 34 milioane USD, se arată în raport.

„Ținând cont de investițiile suplimentare, per total eMAG a raportat o pierdere din operațiuni de 34 de milioane USD”.

Cât de utilă a fost această pagină ?

Faceți clic pe stele pentru evaluare!

Rata medie / 5. Voturi:

Niciun vot până acum, evaluează pagina !