La ce sa va asteptati de la SEO si Link Building 1
La ce sa va asteptati de la SEO si Link Building 1

La ce să vă așteptați de la SEO și Link Building?

În calitate de proprietar de afaceri într-o industrie extrem de competitivă, prioritatea dvs. este să vă asigurați că marca dvs. iese în evidență față de restul concurenței. Fără un marketing adecvat, este posibil să aveți cel mai bun produs sau idee din industria dvs. și totuși să vă luptați să atingeți volumele de vânzări așteptate. Datorită trecerii rapide către vânzări și marketing online, una dintre cele mai viabile modalități de a ajunge la clienții potențiali s-a dovedit a fi optimizarea pentru motoarele de căutare.

Serviciile de creare de legături și SEO sunt o parte integrantă a succesului oricărei afaceri online, indiferent de industrie. Ideea este să implementați diverse tehnici și strategii în conformitate cu obiectivele dvs. de afaceri pentru a vă îmbunătăți clasamentul SERP, ceea ce va contribui la rate de conversie și vânzări mai mari.

Totuși, SEO este o practică destul de complicată și necesită anumite abilități și experiență. Există două moduri de a încorpora optimizarea pentru motoarele de căutare pentru site-ul dvs. web, și anume, configurați-vă propria echipă de marketing digital sau externalizați-o unei agenții SEO profesioniste. Fiecare are avantajele și dezavantajele sale, iar cea pe care o selectați depinde de obiectivele dvs. de afaceri și de resursele disponibile.

Ce este construirea de linkuri ca parte a unei campanii SEO?

Optimizarea pentru motoarele de căutare sau SEO constă în mai multe tehnici și strategii, toate având ca scop îmbunătățirea poziției site-ului dvs. pe SERP-uri. Crearea de linkuri este o parte a SEO off-page, care constă în practici efectuate în afara site-ului dvs. pentru a vă influența clasamentul.

Crearea de link-uri se referă în esență la procesul de obținere a backlink-urilor de înaltă autoritate de la alte site-uri web din industria dvs. pentru a vă îmbunătăți clasamentul în motoarele de căutare. Valoarea cotei backlink-urilor este unul dintre cei mai importanți factori de clasare, iar linkurile de mare valoare semnalează către Google și altor motoare de căutare că conținutul de pe site-ul dvs. este credibil și de încredere.

La începuturile sale, construirea de linkuri se limita la construirea unui volum mare de backlink-uri fără prea multă preferință pentru context. Acum, Google preferă backlink-urile care sunt relevante și contextuale și le penalizează pe cele care nu sunt, ceea ce înseamnă că backlink-urile din domenii de înaltă autoritate valorează mai mult de unul de pe site-uri web irelevante.

Crearea de backlink-uri se realizează în primul rând prin postarea invitaților și marketingul de conținut, care implică accesarea altor nume de top din industria dvs. și postarea de conținut autorizat pe site-ul lor cu backlink-uri către paginile de destinație ale mărcii dvs. Când este făcută corect, construirea de backlink-uri vă poate economisi nenumărate ore și vă poate recompensa cu o creștere de lungă durată a clasamentului în motoarele de căutare.

La ce să vă așteptați atunci când angajați servicii SEO pentru crearea de link-uri?

Ca regulă generală, dacă sună prea bine pentru a fi adevărat, probabil că este. O companie de încredere de creare de legături nu vă va promite rezultate peste noapte, pur și simplu pentru că nu este posibil. Serviciile SEO iau timp și va trebui să ai răbdare și să depui eforturi consistente pentru a vedea rezultate în favoarea ta.

În schimb, compania de creare de legături vă va spune despre procesul lor și despre modul în care lucrează pentru a obține rezultatele dorite. Unele dintre cele mai importante agenții SEO vă permit să selectați adresele URL și textele de ancorare aferente pe care să le promovați, deoarece nu există nimeni care să vă cunoască afacerea ca tine. Unele dintre serviciile de top link -build oferite de firmele SEO includ:

  • Postare invitat
  • Diseminare pe Blogger
  • Gestionarea textului ancora
  • Marketing de conținut
  • Plasarea competitivă a link-urilor
  • Reconstrucție link rupt
  • Creare de linkuri organizate etc.

Lucruri de căutat atunci când angajați servicii de link building

  1. Legături diverse

Probabil că unul dintre cele mai importante lucruri pe care trebuie să le urmăriți într-o firmă de SEO este diversitatea linkurilor. Unele firme de SEO sunt specializate doar în listări de directoare, în timp ce unele se concentrează pe postări de blog sau comunicate de presă. O companie reputată de creare de linkuri vă poate ajuta să obțineți backlink-uri de înaltă calitate de la puterile PageRank relevante pentru industrie. Când angajați o companie de creare de linkuri, asigurați-vă că mergeți cu o agenție care oferă puțin din toate, deoarece oferă șanse mai mari de succes.

  • Prețuri

În funcție de cerințele dvs., crearea de linkuri și serviciile SEO , în general, pot fi foarte costisitoare. Agențiile de SEO oferă o gamă largă de planuri de prețuri, care pot depinde de numărul de link-uri, de reținere etc. Cele mai des întâlnite planuri sunt închirierea de reclame cu linkuri lunar. Înainte de a angaja orice agenție de creare de linkuri, asigurați-vă că le revizuiți planurile de preț și verificați dacă funcționează bine pentru dvs. pe termen lung.

  • Serviciu clienți

Un alt factor important pe care trebuie să-l luați în considerare este receptivitatea și serviciul pentru clienți. Trebuie să vă asigurați că îi puteți contacta atunci când este necesar înainte de a semna pe linia punctată. Asigurați-vă că furnizează cel puțin un număr de contact, un e-mail sau un nume de utilizator pentru mesagerie instantanee în timp ce negociați contractul, altfel puteți întâmpina probleme mai târziu.

  • Reputație și conexiuni

Cu o sarcină complexă precum SEO, un pariu sigur va fi să mergi cu agenții cu experiență și cu o bună reputație. Atunci când faceți angajări, uitați-vă la istoricul angajării anterioare, numele profilului și forumurile, împreună cu alte bloguri la care contribuie. Sunt șanse ca, dacă sunt atenți și dezvoltă conținut util pentru site-ul lor, vor fi la fel de sârguincioși atunci când lucrează la campania dvs. de creare de linkuri. Dacă nu au antecedente online, poate doriți să căutați în altă parte.

  • Referințe

Unele agenții de creare de link-uri listează portofolii de clienți pe site-ul lor, care pot fi folosite pentru a ghici industriile preferate și alte informații. Rețineți că construirea de legături vine adesea cu NDA-uri, așa că dacă îi vedeți că împărtășesc prea multe informații despre clienții lor anteriori, sunt șanse să facă același lucru cu marca dvs. Cereți istoricul lor de lucru, dar respectați intimitatea celorlalți clienți.

Serviciile de creare de legături sunt absolut o parte necesară a oricărei strategii SEO eficiente. Aduce mai multe beneficii pe lângă îmbunătățirea credibilității și a încrederii mărcii dvs. Acestea fiind spuse, construirea de legături nu este un lucru unic și necesită eforturi consistente. Va trebui să creați și să vă actualizați conținutul în mod regulat și să găsiți mențiuni de marcă fără link-uri etc. O firmă de renume care oferă servicii SEO de înaltă calitate vă permite să descărcați unele dintre aceste sarcini și să vă concentrați pe afacerea dvs. de bază.

Cât de utilă a fost această pagină ?

Faceți clic pe stele pentru evaluare!

Rata medie / 5. Voturi:

Niciun vot până acum, evaluează pagina !