WooCommerce este partener cu Pinterest
WooCommerce este partener cu Pinterest

WooCommerce este partener cu Pinterest

WooCommerce este partener cu Pinterest

Pinterest a anunțat un parteneriat strategic cu WooCommerce, care va permite comercianților să creeze pin-uri de cumpărături.

Cu scopul de a face mai ușor pentru comercianți să creeze audiențe și să stimuleze vânzările, această integrare va conecta peste 3 milioane de vânzători WooCommerce cu 400 de milioane de utilizatori Pinterest lunari.

Vicepreședintele de dezvoltare a afacerilor WooCommerce a declarat într-o declarație publicată:

„Prin parteneriat, oferim cea mai bună experiență integrată de cumpărături Pinterest posibilă pentru comercianții WooCommerce pentru a fi la vârful comerțului social.” . „WooCommerce este foarte investit în succesul comercianților noștri. Comercianții au nevoie de opțiunile potrivite pentru a ajunge la publicul potrivit – această integrare cu Pinterest îi ajută să facă asta.”

Această mișcare este cea mai recentă extindere a funcțiilor comerciale Pinterest, care a inclus o integrare similară cu Shopify în aprilie 2021.

Extensia simplifică vânzarea pe Pinterest

Comercianții care doresc să înceapă să folosească Pinterest pentru WooCommerce în magazinele lor online pot adăuga extensia cu doar câteva clicuri din pagina lor WordPress Dashboard Plugins. Odată ce este instalat și activat, încarcă întregul catalog de produse pe Pinterest.

Pinurile de produse care pot fi cumpărate vor apărea apoi în feedurile utilizatorilor Pinterest pe măsură ce folosesc motorul de descoperire vizuală. Detaliile produsului, cum ar fi prețul și disponibilitatea, sunt actualizate automat, fără a fi nevoie de încărcare manuală.

Extensia include, de asemenea, funcții de cumpărături, cum ar fi implementarea etichetelor și înregistrează interacțiunile clienților, astfel încât comercianții să poată urmări cele mai bune vânzări și cele mai multe articole salvate.

Parteneriatul creează oportunități de vânzări

Spre deosebire de alte platforme de social media – cum ar fi Facebook și Twitter, care sunt folosite în scopuri de divertisment, informații sau conexiune – utilizatorii Pinterest tind să caute să găsească ceva.

Pinterest a raportat că 85% dintre utilizatorii săi vizitează platforma atunci când încep un produs nou, în timp ce aproape două treimi îl folosesc pentru a găsi produse, idei și servicii.

Potrivit platformei , 97% dintre căutările de pe Pinterest sunt fără marcă . Acest lucru oferă comercianților oportunități de a influența luarea deciziilor și de a găsi noi consumatori.

Utilizatorii WooCommerce se pot alătura programului pentru comercianți verificați al Pinterest pentru a promova respectarea regulilor comercianților și pentru a spori încrederea consumatorilor. Acest program gratuit oferă, de asemenea, o distribuție îmbunătățită a produselor și oferă acces la funcții exclusive, cum ar fi detaliile comerciantului, pentru a prezenta valorile mărcii.

Extensia poate optimiza anunțurile Pinterest

Pe lângă faptul că oferă comercianților informațiile de care au nevoie pentru a-și optimiza reclamele Pinterest, parteneriatul cu WooCommerce le permite comercianților să facă publicitate mai eficient.

În funcție de obiectivele lor specifice, utilizatorii pot folosi o varietate de formate de anunțuri, inclusiv anunțuri pentru cumpărături, anunțuri de colecție, campanii automate și redirecționare dinamică.

Cât de utilă a fost această pagină ?

Faceți clic pe stele pentru evaluare!

Rata medie / 5. Voturi:

Niciun vot până acum, evaluează pagina !